™GLOBAL CONCEPT TRADING

FOREX

خلاصه مطالب تحلیل بازارهای مالی و استفاده از متد روز دنیا

تحلیل بازارهای مالی و استفاده از متد روز دنیا

تحلیل بازارهای مالی و استفاده از متد روز دنیا
دنیای سرمایه و بازارهای مالی، دنیای تغییرات بوده و هیچ پارامتری در آن ثابت نیست؛ به طوریکه ما همواره در این وادی شاهد بروز تحولاتی هستیم. از این رو برای استفاده از روش‌های روز آنالیز بازار و فرصت ساختن از نوسانات بازارهای مالی نیاز است که افراد هوشمندی به خرج داده و از توانایی‌های خود بهره ببرند.

استراتژی
روش‌ها و ابزارهای گوناگونی، برای تحلیل جهت حرکت قیمت در دنیای سرمایه وجود دارد؛ باید توجه داشت آنچه که استراتژی معاملاتی ما را مشخص می‌کند؛ نحوه استفاده از این روش‌ها است. اگر چه استراتژی معاملاتی با توجه به روحیات و سلیقه شخص معامله‌گر تعیین می‌گردد، اما نکته‌ای که باعث پیروزی یک استراتژی می‌شود؛ پایبند بودن به آن است.
ژورنال و پلن معاملاتی
ژورنال معاملاتی عبارت است از تمامی معاملات ما در بازار سرمایه که با بررسی آن و شناسایی نقاط ضعف و قوت، می‌توان کارآمدترین پلن معاملاتی را ایجاد کرد. نداشتن پلن معاملاتی مشخص یا عدم پایبندی به آن، در انتها سبب متضرر شدن معامله‌گر می‌شود، پس بهتر است هر معامله‌گری در ابتدا، عوامل مختلف را سنجیده و با طراحی یک پلن معاملاتی شخصی سازی شده، پیوسته در مسیر موفقیت گام بردارد.

مدیریت سرمایه
از مهم‌ترین اصول معامله‌گری، ورود به معاملات با حجم‌های کم و ثابت است که همواره توصیه می‌شود معامله‌گر این اصل را از یاد نبرده و به آن پایبند باشد. آنچه که در این مسیر، موفقیت فرد را تضمین و شکست وی را غیرممکن می‌سازد؛ مدیریت میزان پول ورودی و مدیریت پویای خروج سرمایه است.

Principles Of Trading
این دوره، یکی از جامع‌ترین دوره‌هایی است که فرد را از سطح کامل مبتدی به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

سرفصل‌هایی که در این دوره فرا گرفته می‌شود: شامل مفاهیم ابتدایی و بنیادی بازار، مدیریت سرمایه و همچنین آنالیز بازار بر اساس متدهای روز دنیا از قبیل پرایس اکشن، اندیکاتورهای لازم، Order Block و … است.

Profesional Trader
هدف این دوره، پشتیبانی و منتورینگ معامله‌گران به جهت آنالیز ژورنال و پلن معاملاتی آن‌هاست؛ این امر منجر به بهینه سازی نقاط قوت و همچنین کاهش نقاط ضعف و در نهایت رشد چند برابری بازدهی آن‌ها می‌شود.

MultiTrader Special Account
این حساب مختص افرادی است که به طور جدی وارد بازار سرمایه شده و می‌خواهند به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای فعالیت کنند تا به بهترین نتایج دست پیدا کرده و سودهای کلانی را در این بازار به دست آورند. در این حساب که مختص معامله‌گران حرفه‌ای با بازدهی مثبت است؛ شاهد رشد انفجاری در معاملات خواهیم بود.

امتیاز کلی :
4.4/5
به اشتراک بگذارید :

2 thoughts on “خلاصه مطالب تحلیل بازارهای مالی و استفاده از متد روز دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

Language » زبان

خوش آمدید

انتخاب زبان :